پیرو اطلاعیه تاریخ 1402/10/27، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته‌ برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌ محل‌هايي که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسري سال 1402 ظرفيت آنها تکمیل نشده، می‌رساند پذيرش در این مرحله برای رشته‌ محل‌های مذکور براساس سوابق تحصيلي (معدل کتبي «برای فارغ‌التحصیلان دوره نظری» و معدل کل ديپلم «برای فارغ‌التحصیلان دوره فنی و حرفه‌ و کارودانش») در نوبت بهمن ماه صورت می‌گیرد. 

ثبت‌نام و انتخاب‌رشته از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/11/03 آغاز و تا روز یکشنبه به تاریخ 1402/11/08 ادامه خواهد داشت.

لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوي شرايط و ضوابط پذيرش دوره مذکور از روز دوشنبه  به تاریخ 1402/11/02 در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

متقاضيان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي مربوط براي ثبت‌نام، در روزهاي فوق به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به آدرس:www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب‌رشته (حداكثر 150 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام کنند.

مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت‌نام اقدام كند:

1-مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني فوق براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب‌رشته. 

2-تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3-آماده نمودن اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4-خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 1/300/000 (یک میلیون و سیصد هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. 

تبصره: با توجه به اينكه مقرر شده است در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه ارائه شود، مبلغ 30000 (سی هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه دريافت مي‌شود.

یادآوری‌های لازم:

1-اخذ ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 حداكثر تا تاريخ 1402/11/30، داشتن مدرك پيش‌دانشگاهي و يا داشتن ديپلم نظام قديم و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و كارداني‌پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي براي متقاضيان الزامي است.

2-دارندگان ديپلم فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي و يا مدرك كارداني هستند حق ثبت‌نام و شركت در اين مرحله را ندارند و در صورت ثبت‌نام و انتخاب‌ رشته برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3-نظر به اينكه گزينش دانشجو در اين مرحله بر اساس سوابق تحصيل (معدل)، صورت خواهد گرفت؛ لذا لازم است متقاضيان ديپلمه‌هاي نظام آموزشي 3-3-6 ، نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي، نظام قديم چهارساله دبيرستان معدل کتبی دیپلم و همچنين ديپلمه‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني دارند معدل كل دیپلم خود را بصورت صحيح در تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي درج نمايند.  متقاضيان توجه داشته باشند در صورت مغايرت معدل كل و يا معدل كتبي واقعي با معدل كل و يا معدل كتبي اعلام شده در تقاضانامه ثبت‌نامي، از ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولي آنها لغو مي‌شود. 

تذکر: متقاضيان ديپلم فني و حرفه‌اي و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و ديپلمه‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني دارند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، لازم است معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند 16 تقاضانامه اينترنتي ثبت‌نام درج نمايند.

4-اگر داوطلب در رشته‌هاي تحصيلي صرفاً با سوابق تحصيلي و يا رشته‌محل‌هاي با آزمون سراسري سال 1402 پذيرفته شده است، در صورت تمايل مي‌تواند در اين مرحله از پذيرش شرکت کند. امّا در صورت قبولي در اين مرحله، قبولي قبلي ايشان لغو و تنها مي‌تواند در رشته قبولي جديد ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شود.



کد رشته محل رشته گروه مقطع
10802 مهندسي كامپيوتر علوم رياضي وفني کارشناسي
10803 زيست شناسي سلولي و مولكولي علوم تجربي کارشناسي
10805 علوم و مهندسي صنايع غذايي(اين رشته متعلق به گروه كشاورزي است) علوم تجربي کارشناسي
10807 كارداني تكنولوژي مواد غذايي علوم تجربي کارداني
10804 زيست فناوري علوم تجربي کارشناسي
10806 ميكروبيولوژي علوم تجربي کارشناسي

راهنمای انتخاب واحد

 

جهت آشنایی با نحوه انتخاب واحد دفترچه راهنمای انتخاب واحد اینترنتی    را مطالعه نمایید.

توجه: دانشجویان عزیز برای ورود به سیستم کد کاربری همان شماره دانشجویی وکلمه عبور همان شماره شناسنامه می باشد.

برای حل مشکل پسورد با مسئول فناوری تماس 33477176 داخلی 12 حاصل نمایید.

نکات مهم:
نکته مهم ۱) طبق ماده ۲۱ آیین نامه آموزشی، عدم ثبت‌نام (انتخاب واحد) دانشجو در هر نیمسال تحصیلی، به منزله انصراف از تحصیل محسوب می‌گردد. لذا:
*کلیه دانشجویان باید در موعد مقرر نسبت به ثبت انتخاب واحد و یا مرخصی برای ترم آتی اقدام نمایند، در غیراینصورت از خدمات آموزشی محروم خواهند شد.
نکته مهم ۲) دانشجویان کارشناسی ارشد که تمام واحدهای درسی خود را گذرانده‌اند، باید عنوان پایان نامه را هر ترم، انتخاب واحد نمایند.
نکته مهم ۳) دانشجویانی که سنوات مجاز آنها  به پایان رسیده است و یا به دلیل مشروطی بیش از حد یا عدم مراجعه نیمسال‌های قبل مجاز به انتخاب واحد در نیمسال جاری نمی‌باشند، باید ابتدا نسبت به ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص (از طریق سامانه سجاد) اقدام نموده و سپس از طریق اداره آموزش درخواست آموزشی انتخاب واحد با مجوز کمیسیون موارد خاص را ثبت نمایند.
به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند بازه زمانی انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف تکدرس و ... در هر نیمسال آموزشی، بر اساس تقویم آموزشی می‌باشد
ماده ۷ آیین نامه آموزشی: دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد درسی انتخاب کند. حداکثر واحد مجاز انتخابی در ترم تابستان ۶ واحد درسی است.
 
ماده ۹ آیین نامه آموزشی: چگونگی و ترتیب ارائه تمامی دروس هر دوره و هر رشته با رعایت پیش‌نیاز هر درس طبق برنامه درسی مصوب بر عهده گروه آموزشی است. لذا دانشجو باید در هر ترم، بر اساس چارت مصوب گروه خود نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.
ماده ۱۴ آیین نامه آموزشی: برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره چگونگی و زمان حذف و اضافه، حذف اضطراری دروس، اعلام و ثبت نمره، تاریخ تجدید نظر و غیره طبق شیوه‌نامه اجرایی مصوب شورای آموزشی دانشگاه انجام
می‌شود. لذا دانشجو موظف است نسبت به مشاهده دقیق تقویم آموزشی در هر ترم و انجام امور آموزش علی‌الخصوص انتخاب واحد خود اقدام نماید.
 
تبصره: حذف و اضافه: دانشجو می تواند در هر نیمسال تحصیلی، حداکثر ۲ درس دیگر انتخاب یا دو درس انتخابی خود را حذف یا دو درس انتخابی خود را با دو درس دیگر جابه جا نماید، مشروط بر آنکه تعداد واحدهای باقیمانده وی کمتر از ۱۲ واحد و بیش از ۲۰ واحد نباشد.
 
ماده ۱۵ آیین نامه آموزشی: مدت مجاز تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دوسال و در دوره های کارشناسی پیوسته چهار سال می باشد.
 
تبصره ۱ : دانشگاه اختیار دارد در شرایط خاص و با تصویب شورای آموزش دانشگاه، حداکثر یک نیمسال برای دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و حداکثر دو نیمسال برای دوره های کارشناسی پیوسته، مدت مجاز تحصیل را افزایش دهد. چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیلی محروم (اخراج) خواهد شد.
ماده ۱۷ آیین نامه آموزشی: حضور دانشجو در تمام جلسات درس الزامی است. اگر دانشجو در درسی بیش از سه شانزدهم جلسات یا در جلسه امتحان پایان نیمسال آن درس غیبت کند، نمره آن درس صفر می‌شود.
 
تبصره: دانشجو می‌تواند در صورت اضطرار و در زمان تعیین شده در تقویم آموزشی، صرفاً یک درس نظری را با تأیید گروه آموزشی حذف کند به شرط آن که تعداد واحدهای باقیمانده دانشجو کمتر از ۱۲ واحد نشود.
 
ماده ۱۹ آیین نامه آموزشی: چنانچه میانگین نمرات دانشجو در هر نیمسال تحصیلی کمتر از ۱۲ باشد، دانشجو در آن نیمسال مشروط تلقی می‌شود و در نیمسال بعدی حداکثر می‌تواند تا ۱۴ واحد درسی انتخاب کند.
 
ماده ۲۰ آیین نامه آموزشی: دانشجو می‌تواند با رعایت سنوات مجاز تحصیل، در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، یک نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته حداکثر دو نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده کند.
 
ماده ۲۱ آیین نامه آموزشی: ثبت نام (انتخاب واحد) نکردن دانشجو در هر نیمسال تحصیلی، انصراف از تحصیل محسوب می‌شود.

مالی

واریز بدهی های گذشته و مبلغ علی الحساب شهریه برای مجوز انتخاب واحد الزامی می باشد.
سیستم پرداخت آنلاین موجود نیست لذا دانشجویا حضورا و یا از طریق بانک اقدام به واریز مبلغ نمایند.
شماره حساب دانشگاه 0208817106007 نزد بانک صادرات بنام موسسه آموزش عالی صبا

اطلاعیه انجام امورات غیرحضوری دانشجویان

 

امورات

کارشناس مربوطه

شماره تماس

ساعت ارسال پیام

شماره واتس آپ

آقای مهندس عباسی

۰۹۹۳۲۰۱۲۳۰۵

۹ صبح لغایت ۱۴

اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان محترم کنکور سراسری سال 1402 و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی


ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان محترم کنکور سراسری سال 1402 و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی به اطلاع می‌رساند جهت ثبت‌نام می‌توانند با در دست داشتن مدارک زیر نسبت به ثبت‌نام حضوری به آدرس موسسه واقع در ارومیه خیابان جام جم(اول جاده بند) پلاک 12  از مورخ 1402/7/17 الی 1402/7/20 از ساعت 9 صبح الی 14 اقدام نمایند.

شماره تلفن موسسه 33477176-044

مدارک لازم:

    • اصل شناسنامه و کارت ملی
    • شش قطعه عکس
    • اصل گواهی موقت یا دائم اتمام دوره دوم متوسطه مبنی بر فارغ التحصیلی تا حداکثر آخر شهریور ماه به همراه کارنامه کل برای داوطلبان نظام (6-3-3) و یا اصل گواهی موقت یا دائم اتمام دوره متوسطه و اصل گواهی موقت یا دائم اتمام دوره پیش دانشگاهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا حداکثر آخر شهریور ماه به همراه کارنامه ها برای داوطلبان سالی واحدی
    • رسیدهای مربوط به صدور تاییدیه تحصیلی هم برای مدرک دیپلم و هم برای پیش دانشگاهی(برای داوطلبان نظام آموزشی 6-3-3 فقط برای مدرک دیپلم):

← با مراجعه دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir و پس از پرکردن اقلام داده‌ای، یک کدرهگیری دریافت می‌کنید. دانشجو کدرهگیری اخذ شده را به بخش ثبت‌نام تحویل دهد.

ارزشیابی دروس اساتید

قابل توجه کلیه دانشجویان محترم :

بخش ارزشیابی دروس اساتید از طریق وب سایت موسسه از تاریخ 1402/10/10تا تاریخ 1402/10/30  فعال خواهد بود. لذا ضروری است در زمان های ذکر شده با مراجعه به سایت نسبت به انجام مراحل ارزشیابی اقدام شود،کارت ورود به جلسه امتحانی پس از انجام ارزشیابی قابل روئیت  و پرینت خواهد بود.

لازم به ذکر است دانشجویانی که به دلیل بدهی مالی غیرفعال شده اند قادر به انجام این فرآیند نخواهند بود لذا مقتضی است جهت تعیین تکلیف مالی در اسرع وقت به امور مالی مراجعه نمایند.

( تذکر مهم: به همراه داشتن کارت آزمون در کلیه امتحانات دانشجو الزامی است).

نحوه انجام کار

1- ورود به سیستم از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی

2- ثبت شماره دانشجویی به عنوان کاربر

3- ثبت شماره شناسنامه به عنوان پسورد

4- ورود به منوی ارزشیابی و انتخاب تک تک دروس و پاسخ به سوالات مربوط به آن

5- ورود به منوی کارت آزمون و دریافت کارت اداره امتحانات و ارزشیابی

جهت مشاهده برنامه امتحانی پایان ترم نیمسال اول سالتحصیلی 1403-1402 کلیک نمایید --برنامه امتحانی

راهنمای انتخاب واحد

 

جهت آشنایی با نحوه انتخاب واحد دفترچه راهنمای انتخاب واحد اینترنتی    را مطالعه نمایید.

توجه: دانشجویان عزیز برای ورود به سیستم کد کاربری همان شماره دانشجویی وکلمه عبور همان شماره شناسنامه می باشد.

برای حل مشکل پسورد با مسئول فناوری تماس 33477176 داخلی 12 حاصل نمایید.

نکات مهم:
نکته مهم ۱) طبق ماده ۲۱ آیین نامه آموزشی، عدم ثبت‌نام (انتخاب واحد) دانشجو در هر نیمسال تحصیلی، به منزله انصراف از تحصیل محسوب می‌گردد. لذا:
*کلیه دانشجویان باید در موعد مقرر نسبت به ثبت انتخاب واحد و یا مرخصی برای ترم آتی اقدام نمایند، در غیراینصورت از خدمات آموزشی محروم خواهند شد.
نکته مهم ۲) دانشجویان کارشناسی ارشد که تمام واحدهای درسی خود را گذرانده‌اند، باید عنوان پایان نامه را هر ترم، انتخاب واحد نمایند.
نکته مهم ۳) دانشجویانی که سنوات مجاز آنها  به پایان رسیده است و یا به دلیل مشروطی بیش از حد یا عدم مراجعه نیمسال‌های قبل مجاز به انتخاب واحد در نیمسال جاری نمی‌باشند، باید ابتدا نسبت به ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص (از طریق سامانه سجاد) اقدام نموده و سپس از طریق اداره آموزش درخواست آموزشی انتخاب واحد با مجوز کمیسیون موارد خاص را ثبت نمایند.
به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند بازه زمانی انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف تکدرس و ... در هر نیمسال آموزشی، بر اساس تقویم آموزشی می‌باشد
ماده ۷ آیین نامه آموزشی: دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد درسی انتخاب کند. حداکثر واحد مجاز انتخابی در ترم تابستان ۶ واحد درسی است.
 
ماده ۹ آیین نامه آموزشی: چگونگی و ترتیب ارائه تمامی دروس هر دوره و هر رشته با رعایت پیش‌نیاز هر درس طبق برنامه درسی مصوب بر عهده گروه آموزشی است. لذا دانشجو باید در هر ترم، بر اساس چارت مصوب گروه خود نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.
ماده ۱۴ آیین نامه آموزشی: برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره چگونگی و زمان حذف و اضافه، حذف اضطراری دروس، اعلام و ثبت نمره، تاریخ تجدید نظر و غیره طبق شیوه‌نامه اجرایی مصوب شورای آموزشی دانشگاه انجام
می‌شود. لذا دانشجو موظف است نسبت به مشاهده دقیق تقویم آموزشی در هر ترم و انجام امور آموزش علی‌الخصوص انتخاب واحد خود اقدام نماید.
 
تبصره: حذف و اضافه: دانشجو می تواند در هر نیمسال تحصیلی، حداکثر ۲ درس دیگر انتخاب یا دو درس انتخابی خود را حذف یا دو درس انتخابی خود را با دو درس دیگر جابه جا نماید، مشروط بر آنکه تعداد واحدهای باقیمانده وی کمتر از ۱۲ واحد و بیش از ۲۰ واحد نباشد.
 
ماده ۱۵ آیین نامه آموزشی: مدت مجاز تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دوسال و در دوره های کارشناسی پیوسته چهار سال می باشد.
 
تبصره ۱ : دانشگاه اختیار دارد در شرایط خاص و با تصویب شورای آموزش دانشگاه، حداکثر یک نیمسال برای دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و حداکثر دو نیمسال برای دوره های کارشناسی پیوسته، مدت مجاز تحصیل را افزایش دهد. چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیلی محروم (اخراج) خواهد شد.
ماده ۱۷ آیین نامه آموزشی: حضور دانشجو در تمام جلسات درس الزامی است. اگر دانشجو در درسی بیش از سه شانزدهم جلسات یا در جلسه امتحان پایان نیمسال آن درس غیبت کند، نمره آن درس صفر می‌شود.
 
تبصره: دانشجو می‌تواند در صورت اضطرار و در زمان تعیین شده در تقویم آموزشی، صرفاً یک درس نظری را با تأیید گروه آموزشی حذف کند به شرط آن که تعداد واحدهای باقیمانده دانشجو کمتر از ۱۲ واحد نشود.
 
ماده ۱۹ آیین نامه آموزشی: چنانچه میانگین نمرات دانشجو در هر نیمسال تحصیلی کمتر از ۱۲ باشد، دانشجو در آن نیمسال مشروط تلقی می‌شود و در نیمسال بعدی حداکثر می‌تواند تا ۱۴ واحد درسی انتخاب کند.
 
ماده ۲۰ آیین نامه آموزشی: دانشجو می‌تواند با رعایت سنوات مجاز تحصیل، در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، یک نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته حداکثر دو نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده کند.
 
ماده ۲۱ آیین نامه آموزشی: ثبت نام (انتخاب واحد) نکردن دانشجو در هر نیمسال تحصیلی، انصراف از تحصیل محسوب می‌شود.

مالی

واریز بدهی های گذشته و مبلغ علی الحساب شهریه برای مجوز انتخاب واحد الزامی می باشد.
شماره حساب دانشگاه 0208817106007 نزد بانک صادرات بنام موسسه آموزش عالی صبا

اطلاعیه انجام امورات غیرحضوری دانشجویان

 

امورات

کارشناس مربوطه

شماره تماس

ساعت ارسال پیام

شماره واتس آپ

آقای مهندس عباسی

۰۹۹۳۲۰۱۲۳۰۵

۹ صبح لغایت ۱۴