- دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی
-  
كلیه امور اجرایی هیأت اجرایی جذب از قبیل اعلام فراخوان عمومی جذب، دریافت تقاضای همكاری، تشكیل پرونده، پاسخگویی به متقاضیان و... توسط دبیرخانه هیأت اجرایی جذب که دارای امكانات و تجهیزات مناسب و مكانیزه است، انجام خواهد شد. رئیس دبیرخانه را رئیس هیأت اجرایی جذب تعیین می نماید. رئیس دبیرخانه زیر نظر دبیر هیأت اجرایی جذب فعالیت مینماید. 
- وظایف و اختیارات هیأت جذب
-  
- شناسایی و تعیین نیازهای جذب اعضای هیأت علمی در گروههای آموزشی و پژوهشی 
 - انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه
 - تصمیمگیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی-آزمایشی، رسمی-قطعی، هیأت علمی طرح سربازی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در چارچوب آییننامهها و مقررات مربوطه
 - اعلام نظر درخصوص جذب اعضای هیأت علمی متقاضی استخدام در دانشگاه و متقاضیان راتبه تحصیلی از لحاظ تواناییهای علمی و صلاحیت عمومی
 - نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به استخدام اعضای هیأت علمی
 - ارائه گزارشات مستمر سالیانه حسب مورد به هیأت مركزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم
 - برگزاری جلسات هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه
 - اجرای مصوبات هیات اجرایی جذب دانشگاه
 - انجام مکاتبات با مرکز جذب و نظارت ( وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)
 - پاسخگویی به متقاضیان و معترضین نتایج جذب هیأت علمیتقویم مراحل جذب اعضای هیات علمی 
- تقویم مراحل جذب اعضای هیات علمی
-  
فراخوان عمومی برای استخدام اعضای هیأت علمی دو بار در سال و در ماههای شهریور و بهمن از طریق وب سایت وزارت علوم به صورت متمرکز انجام خواهد شد. زمانبندی مراحل جذب به شرح زیر می باشد: 
 1- دریافت و جمعآوری درخواست متقاضیان
 2- بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب
 3- تشکیل و تکمیل پرونده برای متقاضیان دارای شرایط اولیه و ارسال به کمیتههای بررسی تواناییهای علمی و صلاحیت عمومی
 4- نتیجه بررسی صلاحیت عمومی و علمی دردانشگاه
 5- اتخاذ تصمیم در هیأت اجرایی جذب دانشگاه
 6- ارسال خلاصه پرونده متقاضیانی که در هیأت اجرایی جذب دانشگاه مورد تأیید قرار گرفته به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم
 7- اتخاذ تصمیم نهایی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم
 8- اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه به متقاضی
 
																			